søndag 15. juni 2008

Arbeidsoppgåver - leksjon 1

1. Skjermbilete.
Eg har endra skjermbiletet på datamaskina på biblioteket. Fyrst laga eg "ullteppe", men det vart mørkt, så eg endra det til "Stonehenge". Det vart bra. Eg endra ikkje på noko anna. På heimemaskina har eg "windows vista", der fann eg ikkje noko bilete eg ville ha. Skal endre seinare, når eg har lært å leggje inn eigne bilete.

2.Lagring.
Byglendingen og eg ville gjere oppgåver i lag. Ho er riktig flink, så ho har drilla meg i å lagre og å finne att dokument. Og etter kvart passa ho på at eg putta dokumenta i mapper.

3. Adobe reader.
Vi brukte denne framgangsmåten som de skreiv om i denne leksjonen om Adobe reader, å leggje inn Opera. Vi jobba med oppgåvene og kokebøkene i fleire timar, og vi fekk ikkje høve til å jobbe med Adobe reader.

Ingen kommentarer: