søndag 15. juni 2008

Arbeidsoppgåver leksjon 4

1. Opera og Firefox.
Vi lasta ned Opera. Vi hadde høyrt at det skulle vere ein nynorsk-versjon, men den fann vi ikkje i fyrste omgang. Vi hadde lasta ned den engelske. Då måtte vi avinnstallere - og prøve på nytt. Vi gjekk dermed inn på den internasjonale versjonen - og HURRA, der var den nynorske versjonen.

2. Favorittar.
I Opera vart alle favorittane mine overførde - automatisk.

3. Startside.
På heimemaskina endra eg startsida slik at eg fekk den same sida som eg har på jobb - nemleg heimesida til Valle kommune.

1 kommentar:

e-bibAgder - kursholder sa...

Så bra at dere fant nynorskvarianten. Skulle selvfølgelig svart dere på nynorsk, men som dere sikkert vet er jeg svensk og har ikke kommet så langt som til nynorsken enda. (Men det er litt ergelig å ikke kunne.) Ellers har jeg sansen for Opera, siden det er et norsk produkt. Og det har noen lure funksjoner som de andre nettleserne godt kunne lære noe av.

Hilsen Stina