onsdag 28. mai 2008

Oppgave 6

No skal alle oppgåvene i samband med temaet "BLOGG" vere levert frå mi side. Eg har til og med fått ein kommentar på innlegget mitt frå i går.
Oppgåvene har gått greitt å løyse. Det skulle no elles berre mangle når vi får så bra undervisning på kursdagen + at alt gjennomgått stoff kan finnast att på ebibagder sine internettsider.
I tillegg til at eg har kommentert innlegg på vår eigen blogg, har eg dessutan vore inne på den "private" bloggen til UGLA og kommentert der.
JO DA, DET ER ARTIG Å FÅ DET TIL!!!!

3 kommentarer:

Ugla sa...

Du, det var det eg trudde - og eg sa det til Hainn te mæ: Eg trur det er mMri har vandra rundt om på gardane og drukke kaffe. Var det ikkje der du lærte deg å like kaffe?? Så flotte gardar, og velstelt var det over alt. Vi såg over til Tarva, dit har det vore artig å reise. Bygdene langs fjorden utover til Agdenes var og fine. Ja, det er noko spesielt med trivelege Trøndelag. Itj sainnt??

evjeoghornnes sa...

du er flink!
Jeg er litt usikker på det med kommentar. Jeg skrev en i går som ikke ser ut til å være kommet inn.
En kan vel skrive kommentar uten å være logget på også?

e-bibAgder - kursholder sa...

Så hyggelig å høre at det var bra. Og visst er det artig!

:-) Stina